KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

20 Şubat 2012 Pazartesi

Peter Thomas Roth Glycolic Acid 3% Facial Wash

BWC ' ye alternatif olabileceğini düşünerek ve markaya karşı olan merakımdan dolayı kullanmaya başladığım bir temizleyici bu. Nette araştırdığımda bir çok kişi tarafından beğenildiğini de görünce denemeye karar vermiştim. Kullanmaya başlayalı sanırım 10 ayı geçti ama daha henüz bitiremedim, hem araya farklı ürünler girdi, hem de çoğu kişinin dediği gibi çok az bir miktarı bütün yüz için yeterli gerçekten. Aynı BWC gibi %3 konsantrasyonda glikolik asit içeriyor. Hassas ciltli kullanıcılarda aşırı kuruluk ve gerginlik hissi yarattığını yapılan ürün yorumlarından okudum ama ben de herhangi bir negatif etkisi olmadı.Yıllardır glikolik asit içeren cilt ürünleri kullandığım içindir belki de ama göz makyajımı temizlerken bile herhangi bir hassasiyet  hissetmedim.
Bir daha almak ister miyim diye sorarsanız piyasada bu kadar çok ürün, bende de bu merak varken zannetmiyorum açıkçası. Bence yağlı ve karma cilt tipli, sivilce ve büyük gözenek problemi olan kişilerin eğer ciltleri de fazla hassas değilse sevebilecekleri güzel bir cilt temizleyicisi ama bir BWC' de değil yani=)

Kullanıcı Yorumları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder