KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

26 Ağustos 2011 Cuma

Revlon Photo Ready Foundation

Daha önce Revlon Colorstay Foundation hakkında yazmıştım, Photo Ready eksik kalmasın bari dedim=) Aslında bu fondöteni alalı bir yıl oldu neredeyse ama sadece bir kere kullanıp cilt makyaj ürünleri çekmecemin en arkasına attım, sonra da unuttum gitti. Bendeki rengi normal cilt tonuma göre bayağı koyu olduğu için (003 Shell) bu yaz tatil dönüşü hatırladım varlığını=) İlk aldığım zaman stipple tipi bir fırçayla uygulamıştım ve ciltte duruşu pek hoşuma gitmemişti. YouTube makyaj gurusu Kandee Johnson' nın cilt makyajı videolarında "Ben parmaklarımla sürerim fondöteni, on numara olur, bakıııın" deyişleri aklıma geldi, bir de öyle deneyim dedim ve voila =) Şu aralar en sık kullandığım fondöten oldu çıktı kendisi...
Bu küçük hikayeden sonra gelelim neymiş ne değilmiş bu fondöten. Bir kere kesinlikle photo ready filan değil onu söyleyeyim en baştan. Bir kere çok fazla ışıltılı ve spf 20 olduğundan sanırım fotoğraflarda pek güzel bir görünüm verdiğini söyleyemem, pudrayla sabitlenirse belki biraz şansı var ama pudra kullandıktan sonra ne anlamı var ki dimi... Fotoğrafta da görüldüğü gibi şişesi pompalı ve kokusu Colorstay' inki gibi bir acayip değil ki bu özellikleri bence CS' e göre en büyük avantajları. CS yazımda çok çabuk kuruduğunu söylemiştim, PR' de böyle bir problem yok, sallana sallana sürebilirsiniz fondöteninizi. Bir diğer avantajı ise CS' nin bazen yüzünüzde kalıp gibi makyaj varmış gibi hissettirmesi (yapısı oldukça kalın olduğu için, gerçi kapatıcılığı da ona göre), PR kullanırken sanki renkli nemlendirici sürmüşsünüz gibi bir hafiflik söz konusu.
Gelelim CS' le kıyaslandığında dezavantajlarına... Pudra kullanmadığınız takdirde cildiniz yağlı veya karmaysa özellikle T-bölgeniz bir süre sonra çamur haline gelebilir ki CS' de hiç böyle bir problem yok, sür ve unut fondöteni bana göre kendisi. Yapısının daha ince olduğunu söylemiştim, bu yüzden kapatıcılığı bir miktar daha hafif CS' e göre -ki aslında bu pek de dezavantaj sayılmaya bilir, beklentiye göre değişir-
Toparlamak gerekirse bana göre günlük olarak kullanılabilecek, ince yapılı, oldukça ışıltılı ve cilt yağlanması problemi yaratabilecek bir fondöten kendisi, bu yüzden daha çok kuru ciltlerin sevebileceği bir ürün ama matlaştırıcı bir pudra yardımıyla yağlı ve karma ciltlerde de rahatlıkla kullanılabilinir.

Kullanıcı Yorumları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder