KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

2 Kasım 2011 Çarşamba

Kağıt Yüz Maskeleri

"Sadece Asya ülkelerinde üretilen cilt bakım ve kozmetik ürünlerini mi kullansam acaba" diye düşünmemi sağlayan bir ürün daha keşfettim bir kaç ay önce: Kağıt yüz maskeleri.... Uzak doğulu blog sahibelerinin öve öve bitiremedikleri bu maskeleri uzun zamandır merakla takip ediyordum zaten. Özellikle de My Beauty Diary markasının maskelerini -ki henüz bu markayı deneyemedim yurt dışı yasaklarından dolayı ama fırsat kolluyorum diyebilirim =)
Bb kremleriyle bayağı bir ülkemizde de meşhur olan Missha' nın incili maskesi geçti elime ve tek kelimeyle bayıldım. Ambalaj üzerinde içeriğini görünce pek de iyi bir performans beklemiyordum açıkçası ama bir maske cildi bu kadar mı güzel nemlendirir, bu kadar mı ışıl ışıl parlatır, resmen nutkum tutuldu diyebilirim =) Sadece ben değil, sevgilim de fark etti olağan dışı bir şeyler yaptığımı cildime=)

Yukarıda da gördüğünüz gibi maskeyi ambalajından çıkarıp dikkatlice, yırtılmaması için özen göstererek katlarını açıyorsunuz ve yüzünüze yerleştiriyorsunuz. Paketin içinde kalan bakım sıvısını da boynunuza sürüp yaklaşık 20 dakika kadar bekliyorsunuz. Hepsi bu kadar! Uygulamayı takip eden 3 gün boyunca makyaj da dahil olmak üzere başka hiç bir şey yapmanıza gerek kalmıyor cildiniz için -en azından benim için öyle oluyor=)-  Zerdeçal maskemi tamamen terk ettim bu ürün sayesinde, hem gerçekten çok etkili hem de yok aktı mı, yok sağa sola bulaştı mı derdi yok. Tabi bazı dezavantajları da yok değil. Mesela göz, burun ve dudaklar için açılmış olan delikler yüzünden yüzünüze tam olarak yerleştiremeyebilirsiniz, sonuçta hepimizin yüz hatları birbirinden farklı. 
İyi güzel de ben şimdi nereden buluyum da alıyım bu kağıt maskelerden, malum kozmetik yasak diyorsanız da şöyle bir opsiyon mevcut:

Herhangi bir bakım sıvısı içermeyen sadece komprese edilmiş kağıt halinde de satılıyorlar ve siz kendiniz istediğinizi döküp -videoda 2:38' de örneği var- kendi maskenizi kendiniz hazırlayabiliyorsunuz. Allah' ın kağıdını kozmetikten saymazlar herhalde =) -Bu arada videodaki abla 38 yaşında mı neymiş * o *-  Ben  henüz stoklarım tükenmediği için bu yöntemi denemedim, açıkçası hazır satılanlar kadar etkili oluyor mu bilemiyorum ama yakınlarda yurt dışına çıkacak bir tanıdık bulamazsam denemeyi planlıyorum.
Uzun lafın kısası ben bu kağıttan güzellik maskesi işine her yönden bayıldım, eğer fırsat bulabilirsem farklı markaları da denemek istiyorum ama Missha' nın incili maskesi gerçekten cildime çok iyi geldi, umarım kullanmaya devam etmenin bir yolunu bulabilirim=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder