KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

11 Nisan 2012 Çarşamba

Dukan Diyeti' nde Olmazsa Olmazlarım

Birçok blogda bu tür yazılara rastlamak mümkün ama yaklaşık 2 aydır devam ettiğim diyetimin olmazsa olmaz ürünlerinden ve nerelerden temin edilebildiklerinden bahsetmek istedim bugün.
Öncelikle bu son 2 aylık dönemde en sık alışveriş ettiğim yer www.gurmenet.com.tr oldu sanırım. Alışveriş sitesi yetkililerinin biz Dukan Diyeti uygulayıcıları için özel bir kategori oluşturmuş olmaları takdire şayan bir davranış bence çünkü böylelikle ihtiyacınız olan bir çok şeyi tek bir yerden kolaylıkla alabiliyorsunuz. Benim sık sık aldığım ürünlere gelirsek:
                                                                     KEPEKLER:
                                                                   Yulaf Kepeği:
Buğday Kepeği:
                                                             GOJİ BERRY(KURT ÜZÜMÜ):
                                                                  AROMALAR:


                                                                       SOSLAR:

TOFU:
SÜT TOZU:
Gelelim süt ve süt ürünlerine... Daha önce de söylediğim gibi periferde ikamet ettiğim için light ürünlere erişimim kısıtlı=) Gerçi eşim ve bendeki değişimleri gözlemleyen market sahibimiz de Dukan Diyeti'ne gönlünü kaptırdığı  için son günlerde istediklerimi daha rahat bulabilmeye başladım=) 
SÜT:
Bulabildiğim zamanlarda favorim Sek'in light sütü ama bulamıyorsam ikinci tercihim:
YOĞURT:
Yine daha önce söylediğim gibi henüz light yoğurt bulabilmiş değilim, o yüzden bulabildiğim en az yağlı yoğurdu kullanıyorum:
Bulabilirsem de Activia alıp yarım yağlı sütten kendi yoğurdumu kendim yapıyorum ve gerçekten çok lezzetli oluyor. Ekşi yoğurttan hiç hoşlanmayan bir bünye olarak o kadar leziz buluyorum ki kendi mayaladığım sanki şeker katılmış gibi tatlı olan yoğurdu krepe filan koymaya kıyamıyorum=)  
 AYRAN:
Yine bulabildiğim en az yağlı ayran bu, ama ben pek içmiyorum, genelde eşimin beslenme çantasına koymak için alıyorum=) Bim'lerde bulunabiliyor.
KEFİR:
Gerçekten çok lezzetli bir şey bana göre kefir. Eğer bulabilirsem mayasını edinip bunu da evde kendim yapmak istiyorum=) A101'lerde bulunuyor bu marka ama lightını hiç görmedim bizim buralarda ne yazık ki...
PEYNİR:
Benim favorim:
Sevgilim favorisi:
Yörsan Lor Peyniri'ni de denedim ama bana çiğ süt gibi koktu, yiyemedim bir türlü ama sevgilim de Kaanlar'ı yiyemedi, çok kuru bulduğu gerekçesiyle. Kaanlar ve Aknaz markası Bim'de bulunabiliyor bu arada.

Bunun hastasıyım işte, yoğurtla karıştırıp kendime mayonezimsi bir şeyler bile yapabiliyorum =) ama çok masum olduğunu düşünmediğim için fazla yememeye çalışıyorum. Zaten bizim burada yok, şehre indikçe depoluyorum=)
Bu da süt ürünü sayılır mı bilmiyorum, zaten bundan da biraz ürktüğüm için aldım ama pek kullanamadım. Zaten yine bizim buralarda yok, biterse ne zaman alabilirim meçhul...
TATLANDIRICI:


Bunların hepsini denedim, lezzet olarak en hoşuma giden Splenda markası oldu.
İÇECEK:
 Ne yazık ki bu da bizim buralarda olmadığından şehre gittikçe alabiliyorum, belki bu iyi bir şeydir fazla tatlandırıcıya maruz kalmamak adına ama mesela bugün son kutuyu içtim ve bir daha uzun bir süre yok :(
ÇAYLAR:



Ne yazık ki bunlarda bizim burada yok ama stoklarım sağlam neyse ki=)
HAZIR YEMEK:
Besin Değerleri:
Protein (g)
23,91
Yağ (g)
3,2
Karbonhidrat(g)
17,03
Enerji (Kcal)
249
* Besin değerleri 100 gr içindir.



Besin Değerleri:
Protein (g)
18,39
Yağ (g)
2,6
Karbonhidrat(g)
7,92
Enerji (Kcal)
155
* Besin değerleri 100 gr içindir. 

A101'de var bu marka, değerleri bayağı iyi diğer markalarla karşılaştırıldığında.
SİRKE:

...ve son iki aydır beni en çok mutlu etmiş olan yemek tarifiyle bitirmek istiyorum bugünkü Dukan dosyamı: Karnabahar Kısırı=) Tarif için tık tık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder