KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

27 Şubat 2012 Pazartesi

Dukan Diyeti İlk Hafta

Birinci haftam bitti. 4 kilo 100 gram kadar kilo vermiş bulunuyorum bu süre zarfında. İlk haftanın 6 günü atak yaparak, 1 günü ise seyir evresinde geçti. Hafif kabızlık dışında bir problem yaşamadım, o da şimdi sebze yemeye başladığım için geçiyor sanki. Tatlıyla fazla aram olmadığı için sanırım hiç rejim yapıyormuşum gibi hissetmedim. Bitkinlik filan da yaşamadım. Hep karnım toktu =) 

1. gün:
Sabah---Nescafe(light süt ve tatlandırıcılı)
Ara---Tatlandırıcılı yoğurt
Öğlen---Light beyaz peynirli omlet, 1 Dukan krep, Nescafe
Akşam---Yoğurtlu, baharatlı tavuk sote, 1 Dukan krep, Nescafe
Ara--- 1 bardak light süt

2. gün:
Sabah--- Peynirli omlet, 1 Dukan krep, Nescafe
Öğlen--- 1 Dukan krep, 1 light üçgen peynir
Akşam--- Kıymalı yumurta, tatlandırıcılı yoğurt, Nescafe

3. gün:
Sabah--- Light beyaz peynir, 1 Dukan krep, Nescafe
Öğlen--- 6 tane ızgara köfte
Ara--- Nescafe
Akşam--- Tavuk çorbası, 1 Dukan Krep, tatlandırıcılı yoğurt
Ara--- 1 light üçgen peynir

4. gün:
Sabah--- Peynirli omlet, nescafe
Öğlen--- 2 Dukan krep, 2 light üçgen peynir
Ara---  Nescafe
Akşam--- 4 tane ızgara köfte, tavuk pate

5.gün:
Sabah--- Nescafe
Öğlen---Peynirli omlet, 2 Dukan krep, 1 bardak light süt
Ara--- Nescafe
Akşam--- 1.5 tane çipura
Ara--- 1 Dukan krep, light beyaz peynir, yoğurt

6. gün:
Sabah--- Peynirli omlet, 2 Dukan krep, nescafe
Öğlen--- 1.5 porsiyon şiş köfte, light kola, orta Türk kahvesi
Akşam---1 hindi füme, 2 dana jambon, 1 Dukan krep, nescafe

7. gün:
Sabah--- Nescafe
Öğlen--- Dukan pizza (Krepin üzerine light kaşar, az yağlı pastırma, dana jambon, mantar, soğan, domates sosu), Light kola
Akşam----1 çipura, yeşil salata, nescafe
Ara--- Ayran

Multi-vitamin hapımı ve suda eriyen C vitaminimi unutmamaya çalıştım ama arada atladığım zamanlar oldu. Geceleri yatmadan önce ya yeşil çay ya da Lipton' nun form plus kayısılı çayını içtim. Tatlandırıcı olarak da Splenda markasını kullanıyorum. Bir de hiç kaçamak yapmadım=) Seyir evresini 1+1 yapmayı planlıyorum, bakalım aynı hızla kilo vermeye devam edebilecek miyim...
Sevgilim ise bu süre zarfında 6 kiloya yakın kilo verdi. Hemen hemen aynı şeyleri yedik, sadece öğlen yemekleri için ben ona çiğ köftelik kıymadan ızgara köfte yapıp dondurucuya stokladım, o iş yerinde ısıtıp yedi. Hafta sonu kapaklı salata kaplarından aldık, protein sebze günlerinde salata da götürecek yanında=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder