KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

22 Şubat 2012 Çarşamba

Dukan Diyeti ve Doğum Günü Hediyem

Evet, biraz geç kaldım bu furyaya katılmak için sanırım ama hayatında daha önce hiç rejim yapmaya teşebbüs etmemiş bir insan olarak-daha önce hem ihtiyacım olmadı hiç, hem de zaten pek boğazına düşkün bir insan olmadığım için spor yapmayı tercih ettim işler kontrolden çıktığında- ilk rejim deneyimimin Dukan'dan yana olması iyi bir tercih oldu bana göre. İlk önce buradan atak süremin kaç gün olması gerektiğini öğrendim, sonra da gerekli malzemeleri tedarik etmeye başladım(tatlandırıcı, yulaf kepeği). Biraz periferde kalan bir ilçede ikamet ettiğim için light süt ürünleri konusunda problemlerim var-hala light yoğurt bulabilmiş değilim mesela- ama yine de pazartesi günü rejime başladık sevgilimle. İkimizin birlikte başlaması da işin artısı oldu tabi, etrafta çeldirici hiç bir şey yok. Bugün atağımın üçüncü günü ama hiç rejim yapıyormuşum gibi hissetmiyorum. Bu sabah tartıda 1 kilo 800 gr eksik çıktım üstelik. Tabi bunun büyük kısmı su eminim ki ama olsun insan motive oluyor=)
Bunlar fırında pişirdiğim yulaf kepeği lavaşlarım=) Biraz şekilsizler kabul ediyorum ama tatları bayağı güzel=)
Geçen hafta bugün doğum günümdü (her kova burcu gibi gururluyum, evet=)) Bu da sevgilimin doğum günü hediyesi, tam da istediğim şeydi, çok mutlu oldum. Aynı gün ...love Maegan'da da bu başlığı görünce çok güldüm: Diamonds are a girl's best friend ! Actually, my husband is my best friend, but diamonds are a close second. Kesinlikle katılıyorum=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder