KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

17 Ocak 2011 Pazartesi

Mutfak Aksesuarları

Küçük bir kızken bile hiç bir zaman düğünüm şöyle olsun, gelinliğim böyle olsun diye hayallerim olmadı, hatta evlenmeyi hiç bir zaman aklımdan bile geçirmedim ama büyüyünce nasıl dekore edilmiş bir evde yaşamak istediğim hakkında bir sürü hayalim vardı. Evimde üç ana renk olmalıydı, siyah, beyaz ve kırmızı... Özellikle de mutfağımda=)
Çeyiz hazırlığımın hiç bir safhasına teşrif etmedim, bütün işi annemin ve babaannemin üstüne yıkıp kaçtım ama aşağıdaki güzellikleri görünce de kaçırmadan aldım tabi=)

                                                                                Su Isıtıcım (King)


Günlük Yemek Takımım (Cooker)
Günlük Çatal Bıçak Takımım (Mudo Concept)

Kavanozlarım (GNY)


                                                                         Baharat ve Sosluk ( GNY)
Fırın Eldivenlerim (bunlardanistiyorum.com)
Bıçak Standım (bunlardanistiyorum.com)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder