KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

18 Ocak 2011 Salı

Nevresim Takımları

Hazır evle ilgili meselelere değinmişken yeni ilgi alanımdan da söz etmeden geçemedim. Biraz geç oldu ama napalım artık, evliliğimin üçüncü ayının geçmesinden sonra merak sardım bu işlere. Keşke daha önce bir akıl veren olsaydı da çalıştığım, para kazandığım dönemde fark etseydim diyorum böyle şeyleri... Yaptığım cilt bakımı, makyaj alışverişinin en azından yarısını kesip bunlara yatırım yapardım=) En azından annemle zevklerimiz uyuşuyor da bütün evi en baştan düzmek zorunda kalmıyorum.

SOLEY

ÖZDİLEK


PIERRE CARDIN



YATAŞ


TAÇ

Yatak odam beyaz, halılarım da kırmızı olduğu için siyah-beyaz-kırmızı dışında herhangi bir kombinasyonla ilgilenmiyorum fotoğraflardan da görüldüğü gibi ama morlarda da çok gözüm kalıyor gerçekten...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder