KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

12 Ocak 2011 Çarşamba

Goin' Back To My Roots

En son postumda kumrala dönmekten tamamen vazgeçtim demiştim ama dip boyası için ayda bir kuaföre gitme mecburiyeti -ki şuan bulunduğum ilçede sadece bir tane kuaför var ve onun da pek hayranı yok- işkence gibi gelmeye başladığı için özüme dönmeye karar verdim. Önce netten iyice araştırdım çünkü evde kendim platinden koyu kumrala geçmek istiyordum. Çoğu hüsranla biten -saçların yeşile dönmesi gibi- hikaye okuduktan sonra bazı kuaför sitelerinde "pigmentasyon" denen prosedüre rastladım. Bu prosedürdeki amaç tamamen rengi açılan saça boya işlemi yapılmadan önce boyanın tutunabileceği pigment hücreleri sağlamakmış kısaca anlatmak gerekirse. Bu sayede yeşil ve turuncu saç olasılığı ortadan kalkarmış. Tabi bir de küllü boyalardan kaçınmak gerekirmiş ki saç yıkandıkça akıp yeşil olmasın. Hemen sabah markete gidip boyalarımı aldım ( Koleston Koyu Kumral). Boyadıktan sonra fön çektiğimde "kahkül çok yakışır bu saça" diye düşünerek kahkülümü de kestim=) ve elimde ayna akşam eşimin eve dönmesini beklemeye koyuldum. Tepkisi gerçekten çok komikti, kapıdan içeri girip beni görünce yanlış eve geldiğini sanıp tekrar merdivenlere doğru koşturdu=) ama sonraki tepkisi müthişti. Zaten başka birinin söylemesine gerek bile yok, resmen 5 kilo zayıflamış ve 5 yaş gençleşmiş görünüyordum. Seksiliği de cabası =) Bir kaç gün sonra İstanbul' a annemlerin yanına gittiğimizde özellikle babam bayıldı, kaldığımız bir hafta boyunca her gün ne kadar harika göründüğümü tekrar etti herkes. Son bir aydır da böyle devam ediyor, yeni saçımı görmemiş olanlarla karşılaştığımda tüm görüşme ne kadar güzel göründüğüm hakkında konuşmakla geçiyor.
Benim ne düşündüğüme gelince kendimi sanki daha güçlü hissediyorum, aynadaki görüntümden çok memnunum ve bir an bile olsa bin bir emekle elde ettiğim sarı saçlarımı özlemiyorum. Aslına bakarsanız saçlarım hiç bu kadar koyu bir renk olmamıştı ve diplerim çıktıkça bir daha boyamayıp tamamiyle kendi rengime dönmeyi planlıyorum ama koyu renk cilt rengini o kadar güzel gösteriyor ki bunu kesinlikle özleyeceğim. Sokakta daha az meraklı bakışlarla karşılaşıyorum (eşimin dediğine göre sarı saça her kim olursa olsun bakılırmış buralarda kim olduğunu anlayabilmek için =)) ama daha az dikkat çekiyor olmak koyu saçın getirdiği onca güzel şeyden sonra çok da umurumda değil açıkçası. Evet sarı saçlı kadınlar daha çok dikkat çeker, Türkiye' nin her yerinde bu böyle, hatta benim gibi açık tenliyseniz Eminönü tarafına her gidişinizde insanlar sokakta yanınıza gelip Rusça konuşmaya başlayabilir ama bu bir zaman sonra dip boyası kadar sıkıcı olmaya başlıyor. Saçlarınız koyu bir renk olduğunda ise saçınızı değil sizi görmeye başlıyorlar, son zamanlarda özellikle kadınlarla aram çok daha iyi mesela =)
Kısa kesmem gerekirse bence doğduğumuzda neye sahipsek zaten bizim için en doğrusu o, değiştirmeye çalışmak anlamsız, geri dönmenin mutluluğu ise paha biçilemez =)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder