KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

15 Mayıs 2010 Cumartesi

Beauty Without Cruelty Facial Cleanser


Gelmiş geçmiş en iyi temizleyici bence kesinlikle budur... Büyük konuştum biliyorum ama gerçekten çok seviyorum kendisini napıyım...
ARTILAR:
1. Öncelikle kendisi organik (benim için çok büyük bir meziyet değil gerçi =))
2. İçinde %3 glikolik asit var ( önceki postları okuyanlar bilir glikolik sevgimi) ki bu da cildimin yumuşacık olmasını sağlıyor
3. Şişesi pompalı
4. Kullandığım süre içinde tek bir tane bile sivilce çıkmasına izin vermedi yüzümde
5. Sabah ve akşam her gün kullanmak için ideal (tabi eğer cildiniz benimki gibi karma yada yağlıysa)
6. Gözlerimi yakmadığı için sabah lens takarken gözlerim kan çanağına dönmüyor
EKSİLER:
1. Kokusuna çok da fazla bayılmıyorum ama alışıyor insan zamanla, organik işte...
2. iherb'den almak zorunda kaldığım için shipping için bayaa para veriyorum (ebayde satıcı bulamadım bir türlü)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder