KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

10 Nisan 2010 Cumartesi

Skin Food Aleo BB Cream




Geçen sene tüm dünyayı saran "blemish balm" furyasından ben de nasibimi aldım =) Blemish balm nedir, kimdir uzun uzun anlatmıycam ama pazarlama iddialarına göre hem güneşten hem de sivilceden koruyorlar, üzerine cildi beyazlatma gibi de bir fonksiyonları var (klasik Kore pazarlama yöntemi işte =)) bunları yaparken de cildi nemlendiriyor ve renkli oldukları için fondotene baz olarak ya da fondoten yerine kullanılabiliyorlar.
Güneşten, sivilceden ne kadar koruyabilirler bilemiycem ama renkli nemlendirici kategorisinde bence çok iyiler. Uzun zamandır mineral makyaj malzemeleri kullanıyordum ama bu ürünle tanıştıktan sonra bir daha elimi minerallere sürmedim bile.
Bir kere yapısı çok ince, yüzde kalıp gibi durmuyor, akşam eve gelip aynaya baktığınızda yaratığımsı bir yüzle karşılaşıp ben bütün gün bu suratla mı gezdim demiyorsunuz... Oldukça dayanıklı yani, gün içinde kaybolup gitmiyor. Tam mat durmuyor, hafif dewy bir görüntüsü var ki benim fondotenden beklediğim görüntü o zaten. Her daim ışıl ışıl parlayan burnum bb creamle de parlamasını sürdürüyor ama mineral makyaj gibi sebumla birleşince çamur kıvamı oluşmuyor en azından, daha tolere edilebilir bir durum bu da bence.
Makeupalleydeki bazı reviewlerde hatunlar sivilce yaptığından yakınmışlar ama benim öyle bir sorunum olmadı, zaten adı blemish balm sivilce yapmaması lazım, bilemiyorum... Kapatıcılık olarak orta diyebiliriz, çok problemli bir cilt için ne kadar uygundur bilemiycem ama ben için tam kararında bir kapatıcılığı var. Zaten kapatıcılık arttıkça o kalıbımsı görüntü de artıyor bana kalırsa ki cilt makyajı yapıyor da olsam o yapaylıktan hiç hoşlanmıyorum.
Renge gelince 2 tane seçenek var sadece, ben açık olanını yani 1 numarasını kullanıyorum (nc15im bu arada) ve yüzümde varlığı bile belli olmuyor, doğal duruşunda bunun da payı büyük tabi... Ama nc30 olan hatunların bile 1 numarasını sorun yaşamadan kullanabildiklerine göre sanırım cilt rengiyle uyum sağlayabilme özelliği var ki bu da en büyük rakiplerinden biri olan L'egere bb cream'e göre bence büyük bir artısı. L'egere'in sadece tek bir renk seçeneği var, kalıcılığının daha iyi olduğuna ve renginin her cilde uyum sağlayabildiğine dair okuduğum yorumlar karşısında denedim ama sonuç büyük bir hayal kırıklığı oldu. Solariumdan yeni çıkmış kokona gibi olunca yüzümü yıkamak zorunda kaldım, kalıcılığını filan bilemiycem o yüzden=)
Kısacası ben bb creamimden oldukça memnunum, hatta şu an yedekte açılmamış iki kutum daha var. Harika cilt makyajı aramalarım sonlanmadı henüz tabi ama şu an için favorim budur kesinlikle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder