KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

15 Mayıs 2010 Cumartesi

Crest Whitestrips Supreme


Ağır bir sigara ve kahve bağımlısıyım ne yazık ki... Hal böyle olunca beyaz dişlere sahip olmak için ekstra çaba sarfetmem gerekiyor. Bugüne kadar denediklerim arasında en çok işe yarayan bu bantlar oldu. Paketin içinden bir alt bir üst dişlerde kullanmak üzere iki şerit çıkıyor. Şeritleri düzgün bir şekilde dişlerinizin üzerine yerleştirip 30 dakika beklemeniz lazım. 30 dakika sonra voila bembeyaz dişleriniz oluyor. Hassas diş ve diş etlerine sahip olanlara kesinlikle önereceğim bir şey değil, çünkü pek de hassas olmayan bende bile kimi zaman ciddi hassasiyete neden olabiliyor. Başlarken ilk 1 hafta hergün kullandım ben, şimdiyse haftada bir gün tekrarlıyorum. Arada alt dişlerimi es geçip alt dişler için olan şeridi (ki üst dişler için olandan kısa kendisi) üst dişlerim için kullanıyorum bir sonraki hafta. Daha ekonomik oluyor=) Benim gibi profesyonel diş beyazlatma seansları için diş hekimine gitmeye üşenenler için birebir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder