KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

28 Şubat 2010 Pazar

Shiseido Ultimate Sun Protection Lotion Spf 55 PA+++


Günümüzde spf içeren ürünler sabah rutinlerinin olmazsa olmazı. Hangi cilt hekimini dinlesek aynı şeyi söylüyor "Güneş, cildimizin en büyük düşmanlarından biri". Üstelik birçoğumuzun kullandığı içinde glikolik asit, retinol gibi cilt katmanlarını kaldırarak etkisini gösteren ürünler cildi güneşe karşı daha da savunmasız hale getiriyor. Hal böyle olunca da hem UVB hem de UVA ışınlarına karşı etkili, gün içinde etkisi azalmayan ve üzerine yaptığımız makyajı balçık çamura dönüştürmeyen bir güneş kremi arayışına girmek kaçınılmaz oluyor.
Sizi bu arayıştaki kazananımla tanıştırayım: Shiseido...
Aslında kozmetik markası ürünü olduğu için bütün o methedici yorumları uzun süre kulak arkası ettim ve dermokozmetik ürünler arasında arayışımı sürdürdüm, hatta arada bir kaç tane de organik cilt bakımı markasını denedim ama en sonunda "bu kadar çok insan memnunsa...." diyerek bir kaç ay önce strawberry' den siparişimi verdim. Etkinliğini ölçmem pek mümkün değil çünkü bulunduğum şehirde zaten güneş pek bizden hoşlanmıyor, yani yüzünü görmek daha henüz nasip olmadı diyebilirim ama okuduğum yorumlar etkinliği üzerine yemin ediyor ve ben de onlara inanıyorum çünkü kullandıklarım arasında en sevdiğim güneş kremi - daha doğrusu losyonu- bu oldu.
İlk elime aldığımda "2 günde biter yahu bu" demiştim ama öyle olmadı, şişenin içi görünmese de aylardır bolca kullandığım halde ağırlığında pek bir değişiklik olmadı. Cilt üstünde çok kolay yayılıyor ve kesinlikle ağırlık hissine neden olmuyor. Üstüne rahatlıkla makyaj yapılabiliyor, ekstra yağlanmaya neden olmuyor. Çoğu kişinin güneş kremlerinden nefret etmesine neden olan beyaz kalıntı durumu hakkında bişi diyemiyeceğim çünkü zaten açık tenli olduğum için böyle bir sorunla bugüne kadar hiç karşılaşmadım ama bu kadar hafif yapılı bir losyonun öyle bir soruna neden olabileceğini hiç sanmıyorum. Suya dayanıklı olduğu için cleansing oil kullanma zorunluluğu var gerçekten gözeneklerinize kadar tertemiz olmak istiyorsanız ama ben zaten cleansing oilsiz bir akşam rutini düşünemiyorum ( Bu arada saf zeytinyağı kullanmaya başladım son bir kaç haftadır Silk Naturals Apricot Cleansing Oilim bitince, sadece suyla durulanmıyor ama gerçekten çok memnunum, cildimi tertemiz ve yumuşacık yapıyor), aksi halde gözenekleri tıkayarak komedonlara neden olabilir bana kalırsa.
Fazla söze gerek yok eğer yüzünüzde kalıp gibi duran güneş kremlerinden sıkıldıysanız bence adamınız bu, deneyiniz=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder