KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

21 Haziran 2012 Perşembe

Tatil 2012

Epeydir yoktum ortalıkta, bu arada tatile de gittim geldim geçen hafta. İşten güçten daha bugün bakabildim çektiğimiz fotoğraflara ama ı-ıııh bir tatil yazısı hazırlayabilecek hiç bir şey yok ortada-şiir gibi mi yazıyorum ne =)- O yüzden geçen sene olduğu gibi yine kuru kuru yazıyla anlatacağım=)
Geçen hafta sevgilimle öyle bir daraldık ki evde, ne yapsak ne yapsak diye düşünürken en iyisinin tatile gitmek olduğuna karar verdik ve hemen apar topar rezervasyon yaptırıp çıktık yola. Çok da iyi yapmışız bana kalırsa, çünkü geçen sene temmuz sonu-ağustos başı gibi çıktığımız için tatile, hava o kadar bunaltıcıydı, oteller o kadar kalabalıktı ki tatil de hafiften işkence modunda geçmişti=)
Son anda karar verdiğimiz için fazla maceraya atılmadık ve zaten daha önce defalarca konakladığımız bir beldede karar kıldık: Belek =) Geçen sene de yazmıştım Belek'in denizinden hiç hoşlanmıyorum ama tesisler tembel tembel yatıp kafa dinlemek isteyenler için dört dörtlük gerçekten. En azından otelde değişiklik yapalım dedik ve Susesi Luxury Resort'un yollarına düştük. Ben zaten adını ilk duyduğumdan beri merak ediyordum kendisini, Susesi nasıl bir huzurlu, nasıl bir emekli mekanı ismidir böyle=)
 Görüldüğü üzere gerçekten çok büyük bir tesis, zaten giriş işlemlerini tamamladıktan sonra tesisin haritasını takdim ediyorlar ki biz haritayı yanımızdan ayırmadık beş gün boyunca=)
Havuz sevmeyen bir insan olarak ben bu havuza bayıldım mesela, adı üstünde Susesi zaten=)
Odamız normal oda olmasına rağmen hem banyosu, hem kendisi gayet geniş ve ferahtı. Yemekler özellikle de tatlılar -ki ben tatlı da sevmem evet- gerçekten çok güzeldi. Hizmet ise olağanüstüydü. Gak deyince su, guk deyince ekmek deriz ya işte onun vücut bulmuş halini düşünün. Bu kadar güler yüzlü insanı nereden bulmuşlar da bir araya getirmişler anlayamadık. Sanki beş günlük tatil yapmaya gelen insanlar değilmişiz de, otel sahibinin bizzat kendisi imişiz gibi bir tutum sergilediler konakladığımız süre boyunca-ve evet örnekler çoğaltılabilir bu konuda=)- Yalnız bir arada kendimizi Rusya'da hissettik, lobiden tutunda kat görevlisine, animatörüne kadar çalışanların çoğu Rus ve Türkçe bilmiyorlar haliyle=) İlk günler İngilizce konuşarak anlaşma yoluna gitmiş olsam da bir süre sonra Fransız vari bir milliyetçilik kabardı içimde ve kendi memleketimde niye başka bir dilde meramımı anlatmak zorunda kalayım ki düşüncesiyle İngilizce konuşmaya çalışan cennet hurisi tipli Rus kızlarına bön bön bakmayı tercih ettim, agresif bir dönem yaşıyordum ondan da olabilir tabi=)
Uzun lafın kısası benim bugüne kadar tatil yapmış olduğum tesisler içinde açık ara farkla en beğendiğim Susesi Luxury Resort oldu. Yattığı yerden tatil yapmayı sevenlere kesinlikle tavsiye olunur, tabi çocuk olunca durumlar nasıl oluyordur onu bilemiyorum ama bu kadar misafirperver bir tesis ona da güzel çözümler bulmuştur herhalde diye düşünüyorum=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder