KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

9 Mayıs 2012 Çarşamba

İstanbul Tatili ve Dukan Diyeti

Son iki haftadır İstanbul' da, evimdeydim... Aslında gitmeden önce rejimimi bozmamaya çok kararlıydım ama iki hafta da kısa bir süre değil tabi=) İlk günler bir iki bir şeyler filan derken bir kaç gün sonra normal yeme düzenime döndüm, hatta biraz abartılmış versiyonuna=) Neler neler yemedim ki... Çikolatalı pastalar, açma börekler, haşhaşlı çörekler, patates salatası ve hatta kızartması, sütlaç, ıslak hamburger, kaşarlı dürüm ve liste böyle uzar gider=) Amma velakin tek bir gram bile almadan evime geri döndüm. Böylece koruma evresinde verdiğim kiloları kolay kolay geri almayacağımı görmüş oldum-protein perşembesi filan bile yapmamış olmama rağmen hem de-. İşin en güzel tarafı ise ailemin "İmkanı yok kolun bacağın bile girmez" dedikleri uzun zamandır dolapları bekleyen eski kıyafetlerime yeniden kavuşmam oldu=) Ki o kıyafetlerin bir çoğu şu anki kilomdan çok daha hafif olduğum dönemlerde alınmıştı. Verdiğim kiloya oranla çok daha fazla inceldiğim kanıtlanmış oldu yani...  
Eşim ise üç kilo alarak geri döndü, sanırım içtiği bir kaç duble rakı neden oldu bu duruma. İstanbul' a giderken arabada söylediğim "Bir de Taş Devri Diyeti varmış hacı, onda rakıda serbest diyorlar" söylemimi "Dukan Diyeti' nde rakı serbest" olarak anladığı için algıda seçiciliğine sağlık diyorum buradan=) Neyse ki bu sabah itibariyle-eve döneli bugün 3. günümüz- o aldığı 3 kiloyu geri vermekle kalmadı, bir de üstüne 700 gr daha eksik çıktı tartıda. Bense gitmeden önceki kilomdan 100 grcık daha eksiğim. Temizlik filan derken yeme düzenimi tam geri oturtamadım henüz ama 3-4 günlük atakla yeşil sahalara geri dönmeyi planlıyorum en kısa zamanda=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder