KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

10 Aralık 2011 Cumartesi

PCA Skin Weightless Protection SPF 45

Yasaktan önce yaptığım son yurt dışı cilt bakımı alışverişimde adının etkisi altında kalarak sepete attığım bir ürün oldu bu güneş kremi, netten araştırdığım zaman ürün hakkında pek bir yoruma rastlayamadım ama üretici firmanın tercih edilen bir dermokozmetik firması olduğunu görünce çok da tereddüt etmedim.
Adının hakkını gerçekten veren bir ürün olduğunu gördüm kullanmaya başladıktan sonra. Karma ve yağlı ciltler için çok uygun bir güneş kremi olduğunu düşünüyorum. Yapı olarak diğer güneş kremleriyle kıyaslandığında oldukça hafif, emilmesi de kolay. Geride hafif bir beyazlık bırakma durumu var ama zaten üstüne cilt makyajı yaptığım için çok da önemli bir durum değil bu benim açımdan. Çoğu güneş kremi gibi makyajın kalıcılığını azaltmıyor, ekstra bir parlamaya neden olma gibi bir huyu yok. Karma veya yağlı cilt sahipleri için hayatı olduğundan daha zor bir hale getirmiyor yani =) Hatta cilt makyajı için güzel bir satıh yaratıyor bile diyebilirim.... İçeriği de aşağıdaki gibi:
Active Ingredients: Zinc Oxide (9.0%), Octinoxate (7.5%)
Ingredients: Water, Cyclomethicone, Octyldodecyl Neopentanoate, Hydroxyethyl Acrylate/Sodium Acryloyldimethyl Taurate Copolymer, Polyisobutene, PEG-7 Trimethylolpropane Cocnut Ether, Sodium Hyaluronate, Silybum Marianum Extract, Caffeine, Tocopheryl Acetate, Oleth-3 Phosphate, Butylene Glycol, lodopropynyl Butylcarbamate, Phenoxyethanol, Triethoxycaprylylsilane.

Zinc oxide oranı biraz düşük ve titanium dioxide içermiyor -zaten sanırım hafif bir yapısı olmasının nedeni de bu- o yüzden havuz başında kullanıma uygun olduğunu düşünmüyorum ama gün içinde minimal bir biçimde güneşe maruz kalıyorsanız ve kozmetik olarak elegant bir güneş kremi arıyorsanız adamınız bu olabilir=) Ben bir daha ki sefere eğer bulabilirsem SkinCeuticals Sheer Physical Defense SPF 50' yi denemek istiyorum. İki üç sene önce SkinCeuticals Sport UV Defense SPF 45' den bayağı memnun kalmıştım ama bir daha almadım nedense=) Malum kimyasal koruma içeren güneş kremleri hakkında bir sürü fena şey yazıp çiziyorlar, bir de sadece fiziksel koruma içeren bir şeyler denemek lazım...
Kullanıcı Yorumları

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder