KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

5 Mart 2011 Cumartesi

Neova Ti-Silc GT SPF 60+

Daha önce bahsettiğim Shiseido' nun güneş kremi artık üretilmiyor, neden insanlar tarafından bu kadar çok sevilen bir ürünü değiştirme ihtiyacı duyduklarını anlamak pek mümkün değil doğrusu ama en azından bu ürünü kullandığım süre boyunca kafamdaki "Bir kozmetik firmasının ürettiği güneş koruyucu acaba cildimi güneşin zararlı ışınlarından yeterince koruyabiliyor mu" sorusundan kurtulmuş oldum =)

Gelelim bu aralar hangi ürünü kullandığıma.. Bilemiyorum fark ettiniz mi ama genelde sadece hoşuma giden ürünleri yazıyorum, gitmeyenleri yazmaya üşeniyorum nedense=) Neova Ti-Silc spf 60 da sevdiğim bir ürün oldu uzun zamandır. Kendisi hem kimyasal hem de fiziksel koruyucular içeriyor ama genel olarak fiziksel koruyucu olarak anılıyor piyasada. Aynı zamanda yeşil çay özü ve E vitamini gibi antioxidant maddeler de içerirken parabenleri içermiyor. Resimde de görüldüğü gibi ten rengi, yani sürüldüğünde cildinizde beyaz bir tabaka oluşturmuyor. Verdiğiniz paranın karşılığını ürünün 120 ml olması dolayısıyla da bana göre fazlasıyla alıyorsunuz. Yapı olarak bayağı yoğun olduğunu söylemem gerek, yani yağlı ciltler için makyajla birlikte kullanıldığında özellikle yaz aylarında kabus gibi olabilme ihtimalini göz önünde bulundurmak lazım. Ben bu durumu fazla kafama takmıyorum açıkçası çünkü vaat ettiği güneş korumasının hakkını sonuna kadar verdiğine inanıyorum ve günde sadece 1-2 kere burnumu pudralamak zahmetine bu durumda katlanabileceğimi düşünüyorum. Hem de cildimin kuru olan bölgelerini- yanaklarım mesela- çok güzel nemlendirdiği için güneş korumasının altına nemlendirici kullanma zahmetinden kurtarıyor beni.  Yani bence kuru ve karma ciltlilerin sevebileceği ama yağlı ciltli olanlar için çok da uygun olmayacak bir ürün.
Aynı zamanda 80 dakikaya kadar suya dayanıklı ve ter geçirmez, bu özellikleri sayesinde bence yağlı bir cilde sahipseniz bile deniz, güneş ve havuz üçlüsü için yanınıza alabileceğiniz en güvenilir ürünlerden biri. Üzerinde yazdığına göre non- comodegenic yani cilt gözeneklerini tıkayarak sivilcelere neden olmuyor, ben zaten pek sivilceye eğilimli bir cilde sahip olmadığım için bunun ne kadar gerçekçi bir vaat olduğunu değerlendiremeyeceğim. 
Uzun lafın kısası eğer kuru, yaşı kemale ermiş veya güneş lekelerine çok eğilimli bir cildiniz varsa, yada kimyasal peeling, lazer gibi bazı prosedürlere maruz kalıyorsanız ve cildinizin güneşe duyarlılığı hat safhada ise bence bu üründen memnun kalabilirsiniz.

İçeriği:

Active Ingredients: Octinoxate 7.5%, Titanium Dioxide 7.0%
Inactive Ingredients: Green Tea (Camellia Sinensis) Extract, Water, Dimethicone Copolyol, Hydrogenated Polybutene, Cyclomethicone, Octyl Stearate, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Microcrystalline Wax, Tamanu (Calophylium Tacamahaca) Seed Oil, Dimethicone, Lecithin, Hydrolyzed Rice Protein, Hydrogenated Castor Oil, Sodium Chloride, Polyglyceryl-3 Octyl Salicylate, Silica, Alumina, Stearic Acid, DMDM Hydantoin, Tocopheryl Acetate, Iron Oxides, Beta-Carotene, Cholecalciferol (Vitamin D3), Iodopropynyl Butylcarbamate.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder