KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

7 Mart 2011 Pazartesi

Magic Leverag

Bu cicilerle tanışmam Vespa Girl Make Up sayesinde oldu. Çok da güzel oldu bence çünkü ben saç şekillendirme konusunda biraz eski kafalıyım doğrusu. Zaten ince telli ve çok kırılgan olan saçlarımı ısı kullanarak şekillendirmekten gerçekten hiç hoşlanmıyorum. Neredeyse 10 yıldır saç kurutma makinesi bile kullanmadım desem yeridir yani -sadece ayda bir kaç defa Instyler kullanıyorum, o da bazen-  Saç tipime gelirsek dediğim gibi ince telli ve söz dinleyen saçlarım var. Banyodan sonra saçlarımı taramayıp kendi hallerine bırakırsam hafif dalgalı, taradığımda ise pırasa gibi dümdüz değil belki ama düz oluyorlar. Düz saçı çok sıkıcı bulduğum için genelde geceden kalın sünger bigudilerle sarmayı tercih ediyordum ama onlarla uyumak çok da süper bir şey değildi açıkçası. Vespa Girl Make Up' ın Magic Leverag' le ilgili yazısını okuduktan sonra denemek istedim ve sonuç gerçekten çok hoşuma gitti.
İlk kullandığım zaman çok da kolay olmadı saçlarımı içinden çıkan tığ gibi aplikatörle çekmek, saçlarım kırılır diye korktum ama öyle olmadı hatta normal bigudi kullandığım zamanlar mutlaka bir kaç tel saçım kırılırdı ama Magic Leverag' e alıştıktan sonra hiç zayiat vermeden saçlarımı sarmaya başladım. Magic Leverag' ın diğer güzelliği ise kullanmadan önce saçlarınızın kurumasını beklemenize gerek olmaması. Resimde de görüldüğü gibi  file gibi bir yapısı var ve bu sayede saçınız nemli olsa bile sarıp yattığınızda sabaha kadar kendi kendine kuruyor. Bana göre klasik bigudiye göre kafanızda iken uyuması da daha kolay. Verdiği dalgaya gelirsek klasik bigudi kullandığınızda biraz daha dolgun ve havalı bir görünüm elde edebiliyorsunuz çünkü saçınızın diplerine kadar sarma şansınız var. Magic Leverag kullandığınızda ise en uzun "file"yi kullansanız bile -saçınız kısa değilse- saçınızın yarısına kadar sarabildiğiniz için daha hacimsiz bir görünüm elde ediyorsunuz ama bence buklelerinizin görünümü çok daha güzel ve sanki maşayla yapılmış gibi oluyor.
Uzun lafın kısası ebayden alışveriş yapıyorsanız bir bakın derim, genelde $8-9 arasında satılıyorlar...      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder