KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

8 Şubat 2010 Pazartesi

Laneige Star White Cream


Laneige anlamı Fransızca "kar" olan Kore menşeili bir kozmetik firması, aslında sırf bu nedenden dolayı bile ürünlerini denemek konusunda endişelerim vardı=) Fakat bu hatunun marka hakkındaki yorumları fena halde aklımı çeldi. Şöyle bir araştırma yapınca da bu kremi denemeye karar verdim, iyiki de öyle olmuş diyorum çünkü tek kelimeyle harika bişi zatı muhterem.
Firmanın asıl amacı Asya orjinli ciltleri memnun etmek, dolayısıyla cilt beyazlatma üzerine yoğunlaşmış sağlam serileri var. Ürünlerin çoğu karma ciltler için tasarlanmış ve çoğu ürün alkol içermiyor. Hal böyle olunca da cildi vıcık vıcık yağ içinde bırakmadan pamuk kıvamına getiren bir krem ortaya çıkmış.
Bir iki haftalık düzenli kullanım sonunda -ki ben bu kremi gece kremi olarak kullanıyorum- ciltteki renk farklılarını bariz bir şekilde azaltıyor ve cilde porselenimsi bir görüntü kazandırıyor. En azından benim için öyle oldu =) Cildimi çok güzel bir şekilde nemlendirmesi de cabası.
Emulsion, essence gibi kremle birlikte kullanılması tavsiye edilen ürünler de var star white serisinde ama ben sadece kremini kullanıyorum, o şekilde kullanılsa belki çok daha etkili olabilir fakat kolay kolay kimsenin cildini beğenmeyen 78 yaşındaki pamuk babaanneme "Senin cildinde bu aralar değişik bir güzellik var, ne yapıyorsan öyle devam et" dedirtmek için krem bana yetti de arttı bile=)
Kısacası her ne kadar beyaz tenli olsan da, saçların açık kumral olsa da, "Çok avrupai bir tipiniz var beyaaan" denilip durulsa da Asyalıyım huleyn ben diye haykırası geliyor kimi zaman insanın içinden=)
Ha bir de fondoteni var (Laneige Snow Crystal Dual Foundation) bu markanın çok denemek istediğim fakat renkleri nasıl çıkar diye korkup almaktan vazgeçtiğim ki cesaret gelir de denersem onu da yazarım başka bir postta....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder