KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

3 Şubat 2010 Çarşamba

Biosilk: Silk Therapy


Evet bir süredir Strawberry' de de olan, Youtube' de kimin saçını beğensem altından çıkan, boyalı röfleli saçların sanki hiç bir işkenceye maruz kalmamışlar gibi ahenkle dans etmelerini sağlayan mucizevi ürün=)))

Sanırım kullanmaya başlayalı 6 ay filan oldu ama üretimden kalkarsa naparım ben moduna girmeme yetti de arttı bile bu süre. Banyodan çıktıktan sonra havluyla fazla nemi alınmış saçınıza özellikle uçlarına yoğunlaşarak uyguluyorsunuz. Minicik miniminnacık bir damlası bile yeterli tabi saçlarınız aşırı uzun değilse... Fazla miktarlardan kaçınmak lazım. Ben her yere eşit dağılsın diye taradıktan sonra kendi kendine kurumaya bırakıyorum saçlarımı ama özellikle ısıyla saçını şekillendirenler için üretilmiş bir ürün. Hangi işe yaramıyor ki zaten...

Saçınızı zararlı dış etkenlerden koruyor, yumuşacık olmasını ve kolay taranmasını sağlıyor, saça çok güzel bir parlaklık veriyor, saç uçlarındaki kırılmaları önlüyor ve benim asıl bayıldığım özelliği sanki o röfleler dip boyalar sizin saçınıza yapılmamış, sanki saçlarınızın ucunda yıpranmadan boya yüzünden çatallaşmalardan kurumalardan eser yokmuş gibi bir görünüm kazandırıyor. Eeeee daha ne yapsın dimi ama.

Ben her banyodan sonra kullanıyorum, saçım kuruduktan sonra da ya üşenmezsem kalın bigudilerle sarıp şekillendiriyorum yada kendi hallerine bırakıyorum, her iki şekilde sanki hiç kuaförden saç bakımından çıkmıyormuşum gibi görünen pırıl pırıl röfleli saçlarımla etrafta salınabiliyorum=)))

Ürün yorumları

Nereden alınır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder