KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

30 Mart 2012 Cuma

Yaz Yaklaşırken...

Dukan Diyeti' min 6. haftasını tamamlamak üzereyim... -1 haftası İstanbul' da geçtiği  ve her ne kadar dikkat etsem de küçük kaçamakları engelleyemediğim için 5 hafta da denilebilinir aslında=) -...ve 8 kg daha hafifim. Çaba sarf etmiyorum diyemem, sonuçta Amish kadınları gibi her gün kendi ekmeğimi kendim pişiyorum filan ama bir hafta dışında ne doğru dürüst spor yapabildim, ne de yarı aç yarı tok gezdim. Bir- iki ay daha devam edip buradan hesapladığım ideal kilomun birazcık daha altına inmeyi planlıyorum, bakalım...
Hal böyle olunca gözüm devamlı yeni sezon kataloglarına ve bikinilere kayıyor tabi=) Zaten artık kilo vermem gerektiğini geçen yaz tatilde çekilmiş bikinili fotoğraflarıma bakarken fark etmiştim=) Birazcık daha çabayla inanıyorum ki bu yaz tatilde kusursuz görüneceğim diyorum ve Asos' tan seçtiğim kumsal kıyafetleriyle sizi baş başa bırakıyorum=)




























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder