KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

8 Aralık 2011 Perşembe

Nail Tek II Intensive Therapy

Kendimi bildim bileli kolay kırılan ve soyulan tırnaklara sahip olmuşumdur. Lens kullandığım için zaten çok fazla uzun tırnak kullanamıyorum ama en azından Bundle Monster disklerimdeki desenleri uygulayabilecek kadar tırnaklarımı uzatmaya çalışmaya başladım son bir kaç aydır =) Ne yazık ki hiç fire vermeden hepsini düzgün bir şekilde uzatmayı başaramıyordum, ta ki bu ürünle karşılaşana kadar...
Son bir kaç haftadır base coat olarak manikürümün altında kullanıyorum ve gerçekten hem tırnaklarım çok daha hızlı uzuyorlar, hem de şaşırtıcı derecede sertleştiler, esneyip bükülmüyorlar bile. Öncesinde bir kaç farklı ürün denemiştim ama hiç birinden bu denli verim alamadım. Sanırım içinde formaldehyde olmasıyla alakalı bir durum, bilemiyorum... Tırnak cilasının içindeki formaldehyde sağlık için ne denli zararlıdır, onu da bilemiyorum, sonuçta yemiyoruz... Her doktor gibi öğrenciliğimde özellikle anatomi lab.ında bol bol formaldehyde solumuşluğum da var ki ojenin içindeki sanırım pek bana dokunmaz :P  Her neyse gelelim bu ürünle alakalı hiç hoşlanmadığım duruma... Birincisi dikkatli bir şekilde sürmeniz şart, eğer tırnak etrafındaki deriye taşırırsanız deriyi de sertleştiriyor. İkinci olarak ise üzerine sürdüğünüz oje sadece bir gün dayanıyor, sonra komple soyularak çıkıyor-bazen soyulduğunu fark bile etmiyorsun hem de-. Ben zaten oje çıkarırken hiç aseton kullanmam, hep soyarak çıkarırım ama bu durum benim rızam dışında gerçekleştiği için beni biraz sinir ediyor diyebilirim.
Kıssadan hisse kırılgan tırnaklar için bence birebir bir ürün ama işte bazı kötü tarafları da yok değil. Daha iyisini biliyorsanız tavsiyelere açığım=)

1 yorum:

  1. Kalyon kesinlikle kalyon üstüne tanımıyorum.
    Dün birde top coatını aldım.%37 formaldehit içeriyor tam biz doktorlara göre :)
    Saka bir yana tirnaklarimda golden rose bordo bir oje var dünden beri ve sanki şimdi sürmüştüm gibi iz yok uçlardan çıkma yok. İnsan başka ne ister

    YanıtlaSil