KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

25 Mayıs 2011 Çarşamba

T-shirt' ten Yelek Yapımı=)

Aslında D.I.Y. mevzularından pek haz eden bir şahıs değilim ama dün Youtube' de gezinirken bu videoyu gördüm, hem acayip kolay hem de sonucun cidden şık olduğunu görünce denemeye karar verdim. Tabi ilk iş olarak eşimin t-shirtlerini karıştırıp aralarından hangisini kurban edeceğimi belirledim=) Kıyafetlerime kelebek kondurma taraftarı olmadığım için fiyonk detayını es geçtim. Daireyi çizmek için orta boy bir salata kasesi ve beyaz göz kalemi kullandım ve sonuç gerçekten çok hoş oldu, hatta videodakinden çok daha iyi oldu bile diyebilirim. Eşim üstümde gördüğünde basit bir t-shirtten nasıl bu kadar hoş bir yelek yaptığımı çözemedi =) Eğer gardrobuna saldırabileceğiniz bir eril kişi yoksa etrafta iç çamaşırı satan mağazalarda erkek atletleri var -Özellikle "Tutku" markasını seviyorum ben=)-  Mesela thai-box yaptığım zamanlar antrenman tişörtü olarak bu atletleri kullanırdım ben. Hem fiyat olarak ucuzlar hem de büyük beden alternatifleri olduğu için dökümlü bir görünüm elde edebilirsiniz kadın tişörtlerine nazaran...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder