KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

14 Nisan 2011 Perşembe

RoC Retinol Correxion Deep Wrinkle Night Cream

Bu postta yeni bir retinol ürünü denediğimden bahsetmiştim hatırlarsanız. Öncelikle Roc' un kendi sitesindeki klinik çalışmalara bir göz atmak isteyenler için tık tık. Gelelim benim izlenimlerime...
Eğer retinol ürünlerine yeni yeni başlıyorsanız bu ürün hafif bir geçiş yapmanızı sağlayabilir çünkü içeriğindeki retinol konsantrasyonun çok yüksek olduğunu zannetmiyorum, yani doğru kullanımla bir çok cilt tarafından irritasyon bulguları yaşanmadan tolere edilebilir ve daha önce dediğim gibi fiyat olarak da çok uygun bir ürün. Amma velakin benim gibi uzun bir süreden beri retinol içeren ürünlerle tanışıklığınız varsa bu ürün sizi çok tatmin etmeyebilir.
Ambalajlanma biçimi bence güzel, kullanım süresince aktif içerikleri bozulmadan saklayabileceğini düşünüyorum. İçeriğindeki glikolik asit sayesinde hafif bir kimyasal peeling özelliği de olduğu için cildin daha duru görünmesine yardımcı oluyor ve sivilceler üzerinde de gözle görülür bir etkisi var- en azından benim için öyle- Kırışıklıklar üzerindeki etkisini bilemiyorum henüz öyle bir problemim olmadığı için. Bunlar artı taraflarıydı, gelelim eksilerine... Uzun zamandır genellikle dermokozmetik ürünler kullandığımdan mıdır bilemiyorum ama bana göre tahammül edilemeyecek kadar ağır bir kokusu var. Kötü bir koku değil aslında, parfüm gibi bir şey ama gece uyurken yüzüme sürdüğüm şeyin bu kadar ağır kokması benim gerçekten başımın ağrımasına yol açıyor diyebilirim=) Diğer bir eksisi ise zavallım RoC' u durup durup SkinCeuticals' la kıyaslıyor olmam ki bu aslında benim yol açtığım bir durum... Sonuç olarak ben 2 haftalık kullanımdan sonra yeni bir kutu SkinCeuticals Retinol siparişi verdim, RoC' u da arada bir boynumda kullanarak tüketmeye karar verdim. Yazının başında da dediğim gibi eğer retinol ürünlerinde yeniyseniz veya fazla bir bütçe ayırmak istemiyorsanız deneyebileceğiniz ve severek de kullanabileceğiniz bir ürün bana kalırsa ama ben bir daha SkinCeuticals' ımdan ayrılmak istemiyorum=)
Ürün Yorumları
Ben Nereden Aldım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder