KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

22 Ocak 2011 Cumartesi

Revlon Colorstay Foundation

Hakkında nette o kadar çok olumlu yorum var ki insan merak etmeden duramıyor nasıl bir fondötendir acaba diye... Aslında benim bu ürünü kullanmadan önce hiç sıvı fondöten deneyimim yoktu açıkçası, yıllarca mineral makyaj ürünleri kullanmış bir insan olarak ama bu fondöteni gerçekten çok sevdim.
İki farklı çeşidi var, biri yağlı/karma diğeri kuru/normal ciltler için olmak üzere. Yağlı/karma olan spf 6, diğeri ise spf 15 öncelikle. Ben her iki ürünü de kullanmış biri olarak yağlı/karma ciltler için olanını çok daha fazla sevdim (gerçi cilt tipime o uygun olduğu için çok da süpriz değil =)) çünkü diğerine göre çok daha ince bir yapısı var ve benim gibi karma bir cildiniz varsa sabahtan akşama kadar burnum parladı mı, makyajım cortladı mı diye panik olmadan mutlu mesut yaşayabileceğiniz bir ürün kendisi. Kapatıcılığına gelirsek söyle hafif bir şeyler olsun diyenlere göre hiç değil, biraz da uygulama yönteminize bağlı tabi ama dikkatli davranmazsanız bütün gün kalıp gibi bir suratla etrafta salınmanız işten bile değil=) ama iyi bir uygulamayla neredeyse hd kalitesinde pürüzsüz bir görünüm elde ediliyor, hem de daha önce dediğim gibi gün içinde bozulmadan.
Tek olumsuz yönü bana göre şişesinin pompasız oluşu yani yine dikkatli bir şekilde temiz bir satıha alınması gerekiyor uygulama için ki ben sigara paketlerinin jelatinini kullanıyorum bu iş için. Önce şişeyi güzelce çalkalayıp hazırladığım jelatine az bir miktarda döküyorum ve ya önceden hafifçe ıslattığım Beauty Blender ya da Coastal Scents' ten aldığım stippling brush' ımı (tam olarak hangisi olduğunu hatırlayamadığım için yanlış yönlendirmek istemiyorum) kullanarak bütün yüzüme uyguluyorum. Bu şekilde uygulandığında tam mat bir görünüm vermiyor, hafif de olsa dewy bir görünüm elde ediliyor ki zaten benim hoşuma giden cilt makyajı görünümü de kesinlikle bu. Uygulama yaparken de elinizi çabuk tutmanız gerekiyor çünkü çok hızlı kuruyor.  
Özetlemek gerekirse bana göre şans verilmesi gereken bir ürün ve doğru bir şekilde uygulandığında gerçekten sonuçlar kusursuza yakın. Fiyat kalite olarak değerlendirildiğinde ise bence fazla maceraya gerek yok, iyi bir fondötene ihtiyacınız varsa mutlaka deneyin derim.
Ürün yorumları
Nereden alınır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder