KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

30 Kasım 2010 Salı

Redken ve küçük bir güncelleme=)

Aslında entry bakımından zaten tembel bir blogger' dım ama son aylarda daha bir beter oldum, çünkü evlilik hazırlıkları ve evliliğin ta kendisiyle meşguldüm. 2 gün sonra 2 aylık evli olacağım ve hayatım boyunca hiç bu kadar berduş olduğumu hatırlamıyorum. Tabi bunun biraz da görevimden istifa etmiş olmamla alakası var. Kuş uçmaz kervan geçmez bir yerde bütün gün evde oturunca akşamları yüzünü bile yıkamaya üşenen biri oldum. E tabi bir de üstüne taze gelinin mutfak maceraları eklenince " en güzel cilt bakımı kaynayan tencerenin buharıdır" durumları ortaya çıktı =) ki bugün itibariyle buna bir son vermem gerektiğini düşünüyorum ve daha fazla uzatmadan bugünün asıl konusu Redken' den bahsetmeye geçiyorum=)


Yaklaşık 2 yıl önce MUA' da görüp heveslenerek bu markanın Extreme Anti-snap isimli ürününü bulup almıştım ama kendisi hala banyo dolabında beklemekte çünkü onca güzel yoruma rağmen ben bir numarasını göremedim yada kullanmayı beceremedim bilemiyorum artık... Redken' e bir şans daha verme isteğim JustMakeup' ın bu yazısı sayesinde oldu, çok da iyi oldu=))) çünkü son 3 yıldır yaptırdığım ve zamanla platine dönen röfleler yüzünden zaten kedi tüyü gibi incecik olan saçlarımın durumu gitgide kötü bir hal almaya başlamıştı. Her ne kadar Biosilk serumumu sürünce saçlarım normal insan saçına dönüyorsa da çok daha güçlü bir şeyler gerektiği ortadaydı. Küçük bir MUA araştırması sonucunda aşağıdaki şampuan ve saç kremini çilekten sipariş ettim

Redken Extreme Shampoo & Redken All Soft Conditioner



















Extreme serisinin saç kremini seçmeme nedenim zaten aşırı derecede yıpranmış olan saçlarımı banyodan sonra tarayacağım diye yolum yolum yolma ihtimalimdi ki benzer şeyler yaşayanlar olmuş MUA' daki yorumlara göre. Bazıları da All soft serisinin şampuanının yeterli derecede saçlarını temizlemediğinden dem vurmuş. İkisinin birlikte iyi bir ikili olduğunu düşünenlere güvendim ve siparişimi verdim. Çok da iyi yapmışım çünkü saçlarım uzun zamandır hiç bu kadar sağlıklı, parlak ve canlı görünmemişti. Hatta kendi saç rengim olan açık kumrala dönme fikrinden tamamen vazgeçtim çünkü bu iki ürün sayesinde sarı röflelerim o kadar güzel parlıyor ki eşim "şampuanların bitmeden sipariş verelim gene bunlardan" deyip duruyor=))) Saç kreminden o da çok memnun kalmış bu arada=))) Aaaa bir de tabi saç kreminin acayip güzel koktuğunu düşünüyor ki gerçekten bence de öyle...
Uzun lafın kısası eğer benimki gibi gözünüzden çıkaracak kadar kimyasal işlemlerden bitap düşmüş saçlarınız varsa bence bu markayı bir deneyin=)
Ürün Yorumları: Şampuan & Krem

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder