KALİMERO

KALİMERO
...ama bu haksızlık!!!

16 Mayıs 2010 Pazar

Beauty Blender



Stippling brushların kıllarının dökülerek burnunuza kaçmasına, makyaj bittikten sonra cımbızla suratınıza yapışmış fırça kıllarını temizlemeye son =) Ebelerimden birinin tabiriyle süs diye vitrine konulabilinecek kadar şirin olan BeautyBlender var artık=)

İki post aşağıda öve öve bitiremediğim BB creamimi ilk kullanmaya başladığımda stippling fırçasıyla sürüyordum, çok da güzel görünüyordu ama ağzıma gözüme bulaşan fırça kıllarını temizlemek için bir o kadar zaman daha kaybediyordum sabahları. Mineral makyajdan paçamı kurtardım derken stippling olayına takılmıştım yani=) Son 3 aydır ise bu makyaj süngerini kullanıyorum. Bence fırçanın verdiği pürüzsüz görünümü tam olarak yakalayamasa da fırçanın verdiği zahmetten kurtarması en büyük artısı. Diğer bir artısı ise kapatıcı fırçasına gerek duymadan ince ucuyla göz altı ve diğer ulaşılması zor yerlere uygulama yapılabilmesi, yani sadece Beauty Blender'la tüm yüz makyajınızı yapabilirsiniz. (Allık sürmek için kullananlar da varmış ama ben hiç denemedim)

Her bir yerde nasıl kullanılacağıyla ilgili video dolu ama ben yine de "pıt pıt" hareketiyle kullanılması gerektiğini hatırlatayım. Resimde sağda görülen süngerin kendi temizleyicisi ama ben cleansing oillerimle yapıyorum temizliğini.
Ürün yorumları
Nereden alınır

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder